Reklamacje, zwroty, wymiany

Adres do wysyłki REKLAMACJI, ZWROTÓW

Gospodarstwo Rolne

ul. Piotrowicka 96

44-341 Skrbeńsko

 

REKLAMACJE

  1. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  2. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  3. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PRZELEWY24 na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu zwrotu.
  4. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  7. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się produktu
  • uszkodzenia mechaniczne
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
  • odbarwienia,
  • przemoczenia

 

Prosimy o wypełnienie Formularza reklamacji i dołączenie go do przesyłki pobierz TUTAJ.

 

ZWROTY – Odstąpienie od umowy

Masz prawo zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar do 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny zwrotu, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”.

  1. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane, zabezpieczone oraz kompletne.
  2. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  3. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską.
  4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
  5. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

 

Prosimy o wypełnienie Formularza odstąpienia i dołączenie go do przesyłki pobierz  TUTAJ

 

W przypadku towarów uszkodzonych KONIECZY jest protokół szkody sporządzony z kurierem.