Reklamacje, zwroty, wymiany
Adres do wysyłki REKLAMACJI, ZWROTÓW
Gospodarstwo Rolne
ul. Piotrowicka 96
44-341 Skrbeńsko
REKLAMACJE
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PRZELEWY24 na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu zwrotu.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia,
- przemoczenia
Prosimy o wypełnienie Formularza reklamacji i dołączenie go do przesyłki pobierz TUTAJ.
ZWROTY – Odstąpienie od umowy
Masz prawo zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar do 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny zwrotu, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”.
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane, zabezpieczone oraz kompletne.
- Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską.
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
Prosimy o wypełnienie Formularza odstąpienia i dołączenie go do przesyłki pobierz TUTAJ
W przypadku towarów uszkodzonych KONIECZY jest protokół szkody sporządzony z kurierem.